Kompleksowe oprogramowanie dla Twojego serwisu
Prosty w obsłudze system stworzony z myślą o firmach serwisujących urządzenia podlegające dozorowi technicznemu.
Wózki widłowe · Suwnice · Żurawie · Dźwigi · Podesty ruchome
Urządzenia podlegające dozorowi technicznemu
Aplikacja uzbrojona jest w 2 niezależne moduły dedykowane dla urządzeń podlegających w Polsce dozorowi technicznemu.
Jeden dla Urządzeń Transportu Bliskiego oraz drugi dla Urządzeń Ciśnieniowych.
Elektroniczny dziennik konserwacji
To nie tylko wymagany prawem dokument dla urządzeń podlegających dozorowi technicznemu. To także narzędzie ułatwiające pracę.
Pozwala ono na dostęp do historii urządzenia w dowolnym miejscu i czasie.
Urządzenia można oznakować kodami QR, dzięki czemu klienci
i użytkownicy urządzeń będą mieli dostęp do dziennika bezpośrednio przy urządzeniu.
Elektroniczny dziennik konserwacji w aplikacji 4devices jest honorowany przez Urząd Dozoru Technicznego.
W analogiczny sposób można oznaczyć kodem QR dowolnego rodzaju urządzenie ewidencjonowane w 4devices i udostępnić pod nim wybrane elementy historii serwisowej.
Urządzenia i wyposażenie dowolnego rodzaju
W aplikacji znajduje się również moduł dedykowany do ewidencjonowania dowolnego rodzaju wyposażenia.
System pozwala na samodzielne, elastyczne definiowanie słowników urządzeń oraz zestawów czynności serwisowych.
Baza firm
W tym module przechowasz informacje o firmach, z którymi współpracujesz.
Możesz powiązać z nimi ich urządzenia, zarządzać kontaktami, dodać i przechowywać pliki, czy sprawdzić historię współpracy.
Firmy możesz też kategoryzować wg kryteriów: Klient, Podwykonawca, Dostawca oraz Własna.
Kalendarz i przydzielanie zadań
Moduł pozwalający w formie kalendarza zaplanować pracę swojego zespołu.
Zadania można dowolnie opisać, dodać zdjęcia lub innego rodzaju pliki, a także przypisać do konkretnego urządzenia.
Użytkownik, któremu przydzielone zostanie zadanie, otrzyma email z powiadomieniem i szczegółami zadania, a także powiadomienie push.
Zadania można priorytetyzować oraz oznaczać bieżący stan wykonania.
System zgłoszeń
System zgłoszeń to nowoczesne i wygodne rozwiązanie, dzięki któremu Twoi klienci poinformują Cię o dowolnego rodzaju problemie z serwisowanym urządzeniem.
Nie musisz odbierać telefonu za każdym razem, gdy akurat wystąpi problem.
Twój klient zeskanuje kod QR na urządzeniu, krótko opisze problem, doda zdjęcia i wyśle zgłoszenie.
Ty zostaniesz natychmiast powiadomiony, ale zapoznasz się wtedy, kiedy zechcesz.
Wypełnienie formularza zajmuje zwykle niespełna minutę. Dzięki temu nie tylko Ty, ale również Twój klient zaoszczędzicie czas.
Ponadto w liście zgłoszeń będziesz miał czytelny obraz, jak wygląda sytuacja teraz lub w przeszłości.
Wynajem urządzeń
Moduł, dzięki któremu łatwiej obsłużysz procesy związane z wynajmem.
Centralnym miejscem jest tutaj lista wynajmów wyposażona w elastyczną wyszukiwarkę, dzięki której łatwo sprawdzisz, jakie urządzenia są wynajęte oraz komu
i kiedy kończą się wynajmy, lub co było wynajęte w przeszłości.
Zweryfikujesz również czy wybrane urządzenie jest dostępne we wskazanym terminie lub wyświetlisz wszystkie urządzenia dostępne w wybranym przedziale czasu.
Narzędzie to znacznie ułatwia i przyspiesza zadania związane z zarządzaniem wynajmem.
Sprawdź i przekonaj się sam
Zarejestruj się i przetestuj aplikację bez zobowiązań i za darmo.
Będziesz miał aż 30 dni, żeby przekonać się, czy 4devices sprawdzi się w Twojej firmie 🚀🚀🚀